Obsługa telefonu

Obsługa telefonu firmy może zostać przekuta w dobrze działające narzędzie marketingowe oraz sprzedażowe. Bardzo często pierwszy kontakt z firmą to kontakt telefoniczny. Telefon to także jedno z najlepszych narzędzie, aby dowiedzieć się o firmie czegoś więcej. Jeśli nie stać ciebie na dedykowanego pracownika do telefonicznej obsługi twojej firmy, a samemu nie masz czasu na odbieranie każdego telefonu zastanów się nad wynajęciem obsługi telefonicznej.

Współdzielona infrastruktura telefoniczna

Biuro247 - Obsługa telefonu

Usługa taka odbywa się w ramach współdzielonego call center. Pracownicy call center posiadają dedykowane numery telefonów tak aby wiedzieć do którego z klientów próbuje dodzwonić się rozmówca. Odbierając telefon mogą przedstawić podstawowe informacje na temat asortymentu i usług. Pierwszy kontakt może poinformować o najbliższej placówce lub oddziale twojego przedsiębiorstwa.

 

Oszczędność

Usługa biura telefonicznego jest bardzo tania w stosunku do pracownika dedykowanego i bardzo szybko można z niej zrezygnować dzięki czemu jest elastyczne. W przypadku zwiększenia się liczby telefonów bardzo łatwo przydzielić kolejnego pracownika do obsługi telefonicznej, aby zapewnić brak zatorów na linii. Zajmie się tym firma zewnętrzna, która dokona rekrutacji pracowników oraz przeszkoli tak, aby znali twoje produkty i usługi.

W wolnych chwilach biuro telefoniczne może prowadzić aktywny marketing. Jest to bardzo dobre rozwiązanie mające na celu pozyskanie nowych klientów. Telemarketing jest nadal jednym z najbardziej skutecznych rozwiązań w zakresie sprzedaży niektórych produktów lub usług. Jeśli twoja usługa jest wirtualna i nie ma konieczności, aby spotykać się  klientem, a jej wykonanie może być całkowicie zdalnie – zastanów się nad wynajęcie obsługi telefonicznej.