Help Desk

Outsourcing usługi help desk pozwala oszczędzić czas i pieniądze dla firm potrzebujących uruchomić telefoniczny system obsługi klienta. Korzystając z doświadczenia specjalistycznych firm nie musisz się martwić o infrastrukturę, lokal, system informatyczny oraz przeszkolenie pracowników.

Biuro247 - Help Desk

Help desk to infolinia telefoniczna skonfigurowana w celu obsługi klineta. Firmy mające doświadczenie w tym zakresie potrafią zorganizować dokładnie proces obsługi klienta tak aby uczynić go wydajnym i tanim. Równocześnie firma posiadająca help desk wzbudza zaufanie swoich klientów. Jest to także metoda na zwiększenie lojalności klientów, która jest z powodzeniem stosowana od dawna przez wiele firm.

 

Kontakt z klientem

Help desk jest miejscem gdzie styka się klient z firmą. Budując samemu system obsługi klienta możesz popełnić błędy, które są do uniknięcia w momencie wynajęcia firmy, która ma w tym zakresie doświadczenie. Koszt budowy własnego centrum obsługi jest bardzo duży w stosunku do ceny wynajmu. Dodatkowo jest to bardziej elastyczny sposób udostępnienia takiej usługi ponieważ łatwiej jest z niej zrezygnować lub zmodyfikować w momencie kiedy nie posiada się własnego sprzętu lub wynajętego na ten cel lokalu.

Korzyści

Nasi doradcy posiadają szerokie doświadczenie w tym zakresie i zorganizowali już współpracę z wieloma firmami które świadczą tego typu usługi. Wybierając usługę help desk musisz zwrócić uwagę na takie rzeczy jak czas działania firmy, jej możliwości kadrowe oraz stan wiedzy pracowników umożliwiający im szybkie wdrożenie się w procesy jakie posiadasz w swojej organizacji.