Call center

Call center i obsługa klienta to działania mające na celu poprawę komunikacji pomiędzy firmą oraz jej klientami. Sprawnie działające call center oznacza większą satysfakcję klientów oraz szybkie załatwianie spraw z jakimi zgłaszają się do nas oni zgłaszają. Koszt budowy działu telefonicznej obsługi klienta jest zazwyczaj bardzo duży ze względu na konieczność przygotowania dla nich stanowisk pracy w oddzielnym biurze. Wyposażenie biura w odpowiednią infrastrukturę telefoniczną oraz organizacją całego przedsięwzięcia w oparciu o kadrę zarządzającą oraz dobrze przemyślane procesy stanowią poważne wyzwanie. Dobrze zorganizowane call center jest drogie w utrzymaniu i wymaga dużego zaangażowania.

Call center można zorganizować już w okresie mniejszym niż jeden miesiąc. Pozwala to bardzo szybko przetestować czy przyniesie on nam korzyści. Firmy outsourcingowe potrafią uruchomić infolinię w czasie krótszym niż tydzień. Wstępne szkolenie pracowników to około 2 tygodnie. Pozostały okres to testowanie rynku oraz zbieranie informacji na temat preferencji klientów. Sugerowanych okres testowy usługi to ok. 6 miesięcy. W tym czasie można porównać zachowanie klientów w stosunku do poprzedniego okresu. Jeśli zanotujemy wzrost sprzedaży lub większe zaangażowanie klientów, znaczy to że zbudowaliśmy lojalność w stosunku do naszej marki.

Biuro247 - Call Center

Outsourcing

Wiele firm decyduje się na outsourcing call center do podmiotów specjalizujących się w tego typu usługach.  Korzystając z ich kadry oraz lokalizacji obniżamy koszt usługi oraz zwiększamy jej jakość. Firmy oferujące outsourcing call center mają doświadczenie w zakresie budowy procesów i potrafią je zorganizować w bardzo wydajny sposób. To oni zajmują się rekrutacją kadry oraz ich szkoleniami oraz dbają o ciągłe działanie infrastruktury telefonicznej.

Korzyści

Jeśli jesteś firmą której działalność jest skoncentrowana głównie w internecie, ale równocześnie zależy ci na posiadaniu własnego call center to jest to rozwiązanie, które może oznaczać dla ciebie wymierne korzyści finansowe i organizacyjne. Zbudujesz dzięki temu wizerunek profesjonalnej firmy, która dba o swoich klientów równocześnie ograniczając w znaczy sposób ilość pieniędzy jakie na to trzeba przeznaczyć. Dodatkowo dobrze poinformowany klient na temat oferty firmy staje się jej żywą wizytówką, która buduje sprzedaż przez marketing szeptany.